Advertising
Ce se întâmplă cu ficatul tău dacă bei cafea în fiecare zi
22 ian. 2024, 13:04

Ce se întâmplă cu ficatul tău dacă bei cafea în fiecare zi
Consumatorii de cafea se îmbolnăvesc cu 84% mai rar de această boală
Deși unii medici susțin că nu este sănătos să consumăm cafea prea des, există câteva studii care spun că această băutură poate reduce simțitor riscul de apariție a unor boli de ficat.
Persoanele care consumă alcool și sucuri dulci răcoritoare în exces riscă să se îmbolnăvească de ciroză hepatică, o boală gravă ce afectează ficatul.
Consumatorii de cafea se îmbolnăvesc cu 84% mai rar de această boală, iar riscul de îmbolnăvire cu cancer de ficat este cu 40% mai mic.
De asemenea, aceste studii arată că cei care consumă cafea regulat prezintă un risc mai mic cu 23-67% de a se îmbolnăvi de diabet.
Cu toate acestea, cafeaua poate provoca dependență, tulburări de somn, anxietate și tulburări de ritm cardiac.
Citește și:
- 15:50 - Complot dejucat în Serbia: doi bărbați, suspectați că plănuiau asasinarea lui Vučić
- 22:02 - Alertă meteo pentru 10 iunie! Grindină, ploi torențiale și temperaturi sufocante
- 20:21 - Ruptură între Trump și Netanyahu? Divergențe majore privind războiul cu Iranul după luni de coordonare
- 19:40 - Salvare dramatică în Dâmbovița! Un bărbat a fost scos cu elicopterul din viitură după ce s-a urcat pe un excavator
Urmărește știrile Realitatea de Galati și pe Google News














